Op een sportieve en plezierige manier in groepsverband werken aan uw persoonlijke doelstelling? Dat kan! Personal Sports Club biedt u een verscheidenheid aan groepslessen aan. Van yoga tot pump en van spinning tot kickboksen, ook voor u zit er een groepsles tussen die u dichter bij uw doelstelling brengt. Al onze groepslessen worden begeleidt door een team van gediplomeerde, enthousiaste instructeurs die constant veilige, vernieuwende en vooral uitdagen lessen ontwikkelen. Mocht u niet weten welke les het best bij uw doelstelling past, kom dan gerust langs om u te laten informeren door een van onze personal trainers.

Onze groepslessen

Aerobics
Aerobics is een groepsles waarbij er op het ritme van de muziek passen worden uitgevoerd. Dit is een les speciaal voor het verbeteren van de conditie.

BBB
BBB is een vorm van aerobics gecombineerd met de leukste gemakkelijke full-body-, high/low impact- en buikspieroefeningen. Deze les is intensief en simpel te volgen.

Deze training is erg populair en doeltreffend en wordt door de deelnemers als zeer leuk ervaren, mede door het bewegen in groepsverband onder begeleiding van enthousiaste instructeurs. Bij BBB ligt de nadruk op figuurverbetering van met name buik, billen en benen. BBB is makkelijk te volgen en aan te raden voor beginners.

Body & mind
Body & mind is een combinatie les van yoga en fitness. Tijdens deze les worden er oefeningen gedaan terwijl er heel bewust bij na wordt gedacht. Zo word er een flow gecreëerd tussen lichaam en geest. Een intensieve en ontspannende les in één. 

Body challenge
Body Challenge is een pittige les waarbij we in circuitvorm verschillende oefeningen uitvoeren. Deze oefeningen zijn gericht om het “krachtuithoudingsvermogen” te verbeteren. Grenzen worden opgezocht en de lat hoger gelegd. Oftewel, een pittige les voor iedereen die alles wilt geven! 

Fitcircuit
Fitcircuit is een uitdagende ochtend low impact les in circuitvorm welke in de aerobics zaal (boven) wordt uitgezet. De bewegingsoefeningen zijn gericht op het verbeteren van de conditie van het hart, wat een positief effect op de gezondheid heeft. De weerstandsoefeningen voor meer kracht en stabiliteit zijn gericht op het versterken van de spieren, waaronder de hartspier.

HIIT
HIIT, oftewel High Intensity Interval Training is een stevige les met de nadruk op intervaltraining. Dit is ideaal voor de vetverbranding en het uithoudingsvermogen! In deze les wisselen we krachttraining af met cardiotraining. Zo blijft hartslag lekker hoog.

Kickboksen
Bij de kickbokstraining wordt uw hele lichaam op de proef wordt gesteld. Deze les is zeer effectief voor het hele lichaam doordat boks en kickboks technieken worden afgewisseld met andere oefeningen die voor boksen belangrijk zijn. U traint met een ervaren bok/kickboks trainer die u de technieken van boksen zal bij brengen, maar zich vooral richt op de fun factor.

Heerlijk om je hoofd leeg te maken en andere negatieve energie uit het lichaam te werken.

Spinnen
De lessen zijn toegankelijk voor iedereen, welk training niveau u ook heeft. Het niveau is in deze lessen namelijk te bepalen via weerstand die jij zelf aandraait. Kan je niet meer dan hou je de weerstand zoals die is, heb je nog een beetje over draai je natuurlijk gewoon mee. Een spinning les is uiterst geschikt om je uithoudingsvermogen mee op te schroeven.

Pump
Pump is een plezierige, uitdagende fitness les in groepsverband op motiverende muziek. Een veilige, eenvoudige en effectieve training met verschillende gewichten die de spieren verstevigen en versterken. Met behulp van basisoefeningen kan je in minder dan een uur tijd alle belangrijke spiergroepen in je lichaam uitdagen. Dit gaat om de benen-, buik-, rug-, borst- en schouder spieren! De motiverende muziek en de enthousiaste instructeurs zorgen ervoor dat je binnen no time fit wordt! Deze training is ideaal voor zowel beginners en gevorderden.

Senior circuit
Senior Circuit is een circuit les speciaal voor de oudere sporter!

De les word gegeven in de aerobics zaal (boven).Tijdens deze les gaan we veel aan de slag met de balans van het lichaam. Op deze manier word het zelfvertrouwen in het lichaam vergroot. Daarnaast word er gewerkt aan de conditie van het hart, wat een positief effect heeft op de algemene gezondheid. De weerstandsoefeningen voor meer kracht en stabiliteit zijn gericht op het versterken van de spieren, waaronder de hartspier.

*Senior Circuit duurt 30 minuten.

Yoga
Bij yoga leggen wij de nadruk op balans, lenigheid en controle over het gehele lichaam.

Power Yoga is een krachtige en dynamische vorm van yoga. Bij Power Yoga draait het om balans, lenigheid, kracht en controle. Bij Power Yoga wordt gebruik gemaakt van oefeningen die natuurlijk voelen. Een voordeel van Power Yoga is dat het hele lichaam getraind wordt. De oefeningen voert u in een zogenoemde ‘flow’ achter elkaar uit op rustige en ontspannen muziek.